spacer.png, 0 kB
 cityofilioupolis.gr

Τελευταία Νέα


spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB

Αρχική arrow Ειδήσεις arrow Τελευταία arrow Παρουσίαση της νέας Εταιρείας Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης Αθήνας
Παρουσίαση της νέας Εταιρείας Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης Αθήνας PDF Εκτύπωση E-mail
  
01.10.08
Η αποστολή και το πλάνο δράσεων της Εταιρείας Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης Αθήνας (ΕΤΟΑΑ) παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια επίσημης εκδήλωσης που οργανώθηκε στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Στόχος της ΕΤΟΑΑ είναι η προώθηση της Αθήνας στην παγκόσμια τουριστική αγορά και η καθιέρωση της πόλης μεταξύ των κορυφαίων προορισμών αστικού και επαγγελματικού τουρισμού διεθνώς. Προλογίζοντας την παρουσίαση, ο δήμαρχος Αθηναίων Νικήτας Κακλαμάνης αναφέρθηκε στη σημασία του τουρισμού για την πόλη της Αθήνας, υπογραμμίζοντας την ισχυρή βούληση του Δήμου Αθηναίων να συμβάλει ουσιαστικά για την περαιτέρω ενίσχυσή του, ενώ παράλληλα έδωσε ιδιαίτερη σημασία στο νέο πρόσωπο της Αθήνας και στη σύνδεση του τουρισμού με την οικονομική ανάπτυξη και την πολιτισμική ταυτότητα της πόλης.

Ο πρόεδρος της ΕΤΟΑΑ Αθανάσιος Σπυράκος αναφέρθηκε στον ευέλικτο και ουσιαστικό, όπως είπε, τρόπο λειτουργίας της εταιρείας, την εξειδικευμένη στελέχωσή της, καθώς και στον στόχο της να λειτουργήσει ως πλατφόρμα συνεργασίας μεταξύ του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα.

Χαιρετισμούς στην εκδήλωση απηύθυναν ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής Γιώργος Τσακίρης και ο πρόεδρος του HAPCO Ντίνος Αστράς.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΤΟΑΑ Παναγιώτης Αρκουμανέας, επισήμανε τη σημασία του τουρισμού για την οικονομία της πόλης, παρουσίασε το ολοκληρωμένο σχέδιο δράσεων και ενεργειών που έχει εκπονηθεί από τα στελέχη της Εταιρείας και αναφέρθηκε στο σημαντικό έργο που έχει, ήδη, παραχθεί στο βραχύ χρονικό διάστημα λειτουργίας της.

Η ΕΤΟΑΑ για την εξασφάλιση της αποτελεσματικότητας των ενεργειών της και για το σωστό προγραμματισμό των δράσεων επενδύει στη διεθνή δικτύωση και την ανταλλαγή τεχνογνωσίας μέσω της συμμετοχής της σε διεθνείς φορείς όπως ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UNWTO), ο Διεθνής Σύνδεσμος Συνεδρίων (ICCA) και το European Cities Marketing (ECM).

Παράλληλα, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, εκπόνησε την πρώτη ολοκληρωμένη μελέτη για τον Τουρισμό της Αθήνας κατά την προολυμπιακή και μεταολυμπιακή περίοδο για να αποτυπώσει τα πραγματικά τουριστικά μεγέθη και να αναδείξει τις προκλήσεις και τις στρατηγικές προτεραιότητες για την επόμενη πενταετία.

Δεδομένου ότι η Αθήνα διαθέτει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να αναδειχθεί σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό, αλλά και λόγω του σκληρού ανταγωνισμού που επικρατεί στη διεθνή τουριστική αγορά, η ΕΤΟΑΑ βάσει και των πορισμάτων της μελέτης εντόπισε ως επιβεβλημένη την ανάγκη πιο στοχευμένης και αποτελεσματική προβολής της Αθήνας. Σε αυτό το πλαίσιο, η ΕΤΟΑΑ σχεδίασε και προωθεί την επικοινωνιακή ταυτότητα της Αθήνας υπό τον τίτλο "breathtaking Athens" την οποία στηρίζει μέσα από σειρά προγραμματισμένων δράσεων.
 
< Προηγ.   Επόμ. >
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB