spacer.png, 0 kB
 cityofilioupolis.gr

Τελευταία Νέα


spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB

Αρχική arrow Ειδήσεις arrow Τελευταία arrow Περιφερειακή Υμηττού επικεφαλής Δημοτικής Αλλαγής
Περιφερειακή Υμηττού επικεφαλής Δημοτικής Αλλαγής PDF Εκτύπωση E-mail
  
14.03.09
Δίνει λύσεις στην υπερτοπική κίνηση της πόλης ;
Καταργεί τη Λεωφόρο Κατεχάκη ;
Σέβεται το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής ;
Τα διόδια είναι προσιτά στους πολίτες ;

Εισήγηση του Δημήτρη Πανταζόπουλου,
επικεφαλής της ΔΟΜ της «Δημοτικής Αλλαγής» στο Δημοτικό Συμβούλιο

Πέρασαν 30 χρόνια από την έναρξη λειτουργίας της Λ. Κατεχάκη που επέφερε το διαχωρισμό της πόλης με απολύτως αρνητικές συνέπειες για την πόλη.
Διοχέτευσε και διοχετεύει επί 30 χρόνια μέσα από την καρδιά της πόλης δεκάδες χιλιάδες αυτοκίνητα αυξάνοντας :
1)    ρύπους
2)    ηχορύπανση
3)    τεράστια υπερτοπική κίνηση
4)    αλλοίωση του ιστού της πόλης
5)    και πολλούς νεκρούς

Όλα αυτά τα χρόνια οι πολίτες περίμεναν τη χάραξη της περιφερειακής Υμηττού που θα έδινε πνοή και ανάσα στους κατοίκους της πόλης μας. Αν εξετάσουμε την εικόνα του λεκανοπεδίου, όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα, θα δούμε ότι κυκλοφορούν περισσότερα από 3.000.000 αυτοκίνητα. Αυτό σημαίνει ότι εάν τα αυτοκίνητα αυτά μπουν σε μια σειρά χρειάζονται 15.000 χιλιόμετρα δηλαδή η διαδρομή Αθήνα - Μόναχο Χ 4 φορές!

Από το 2003 η Ηλιούπολη δέχεται συνεχώς υποσχέσεις από την κεντρική εξουσία η οποία όμως ούτε υλοποιεί ούτε ενημερώνει. Και φτάσαμε στην ανακοίνωση Σουφλιά πριν από 20 ημέρες για την τελική χάραξη της περιφερειακής Υμηττού.

Αγαπητοί συνάδελφοι είναι απολύτως βέβαιο ότι η μόνη λύση για το λεκανοπέδιο είναι οι νέοι περιφερειακοί αυτοκινητόδρομοι αλλά με τους καλύτερες δυνατές περιβαλλοντικές μελέτες που σέβονται τον πολίτη, το περιαστικό πράσινο, την ποιότητα ζωής.

Αγαπητοί συνάδελφοι η χάραξη των νέων αυτοκινητόδρομων δεν ικανοποιεί τις ανάγκες του σήμερα και έχει μειωμένη διάρκεια ζωής. Πάνω σ' αυτά τα έργα θα δομηθεί και θα δια6μορφωθεί το μέλλον του λεκανοπεδίου για τα επόμενα 30 χρόνια.

Η «Δημοτική Αλλαγή», οι συνάδελφοι Δημοτικοί Σύμβουλοι και οι Τεχνικοί Μηχανικοί που μας βοήθησαν στις μελέτες διατυπώνουν σήμερα συγκεκριμένα ερωτήματα και ζητούν απαντήσεις από τη Δημοτική Αρχή και το ΥΠΕΧΩΔΕ :

1)    Ποιες είναι οι επιπτώσεις της περιφερειακής Υμηττού στο περιβάλλον και πόσο επηρεάζεται η σπάνια χλωρίδα και πανίδα του Υμηττού;
2)    Ποιες είναι οι επιπτώσεις ρύπανσης και ηχορύπανσης του Υμηττού και σε ποιο ποσοστό επηρεάζουν το οξυγόνο και τη σύσταση του αέρα;
3)    Ποια εκτίμηση υπάρχει για τις νέες υπεραξίες ή μη των περιοχών που θα υποδεχτούν ή θα επηρεάζονται από το έργο;
4)    Το έργο θα είναι ανταποδοτικό με το περιβάλλον ή θυσιάζεται στο βωμό των επιχειρηματικών συμφερόντων;
5)    Έχει εξασφαλιστεί η αναγκαία χρηματοδότηση του έργου και πως διασφαλίζεται η καταλήστευση του ελληνικού λαού από εργολήπτες που αποφασίζουν πόσο και πώς;
6)    Αν επιμηκυνθεί ο χρόνος παραχώρησης του έργου θα υπάρχει προσιτό εισιτήριο; Ποια μέριμνα υπάρχει για τους εργαζόμενους να έχουν προσιτά τιμολόγια;
7)    Ποιες δεσμεύσεις υπάρχουν για την τιμολογιακή πολιτική; Οι εταιρείες και οι τραπεζίτες θα ρυθμίζουν και θα αυξάνουν τα διόδια ανάλογα με τα κέρδη τους;
8)    Γιατί το έργο δεν περιλαμβάνει την κατασκευή μέσων σταθερής τροχιάς;
9)    Τι έχουν να πουν οι αρμόδιοι για την κοπή 3800 δέντρων Καισαριανής;

Και τώρα ακολουθούν τα ερωτήματα που μπαίνουν για την Ηλιούπολη. Είναι ερωτήματα των ανθρώπων της πόλης που αγωνιούν και περιμένουν να ακούσουν :

1)    Είναι αλήθεια ή όχι ότι τα αυτοκίνητα από τους Δήμους Δάφνης, Υμηττού, Αγ. Δημητρίου, Ν. Σμύρνης θα χρησιμοποιούν την Ηλιούπολη προκειμένου να φτάσουν στον κόμβο ;
2)    Είναι αλήθεια ή όχι ότι ο κόμβος στο ΚΥΤ υποβαθμίζει καταλυτικά το σύνολο των σχολικών συγκροτημάτων της περιοχής διαμορφώνοντας ένα επισφαλές περιβάλλον για τους μαθητές ;
3)    Είναι αλήθεια ή όχι ότι εγκαταλείπεται οριστικά η κατασκευή του 17ου Δημοτικού Σχολείου που στοίχειωσε εδώ δύο δεκαετίες ;
4)    Είναι αλήθεια ή όχι ότι ο σταθμός διοδίων στην Αγ. Μαύρα επηρεάζει καθοριστικά το περιβάλλον και την αισθητική της περιοχής ;
5)    Είναι αλήθεια ή όχι ότι ο κόμβος στο ΚΥΤ θα κληθεί να δεχτεί τις ώρες του φόρτου τεράστιο αριθμό αυτοκινήτων που ίσως δεν μπορεί να απορροφήσει αποφασιστικά;
6)    Είναι αλήθεια ή όχι ότι η Λεωφόρος Κατεχάκη, το βασικό πρόβλημα της Ηλιούπολης, παραμένει διατηρώντας και φόρτο και όχληση και διατήρηση του τεμαχισμού της;
7)    Είναι αλήθεια ή όχι ότι από τους γύρω Δήμους που διαπερνά το έργο τα μεγαλύτερα προβλήματα υπερτοπικής κίνησης τα έχει η Ηλιούπολη ;
8)    Είναι αλήθεια ή όχι ότι αν τοποθετηθούν μετρητές ρύπου στο χώρο της Ηλιούπολης οι τιμές θα υπερβαίνουν τις αντίστοιχες της Πατησίων ;
9)    Είναι αλήθεια ή όχι ότι σχεδιάζεται η Λ. Βίτσι, Α. Παπανδρέου και Ισαύρων θα γίνει το κολαστήριο της πόλης ;
10)    Είναι αλήθεια ή όχι ότι η Κάτω Ηλιούπολη θα βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα έχοντας καταρχήν απορροφήσει τους κραδασμούς από το νέο σταθμό Μετρό στην πόλη ;
11)     Είναι αλήθεια ή όχι ότι τελικά κερδίζει όποιος μάχεται, διεκδικεί και αντιστέκεται στην εκμετάλλευση του ίδιου του ανθρώπου; Ο Δήμος Καισαριανής, ο Δήμος Αργυρούπολης διεκδίκησε, αντιστάθηκε και κέρδισε. Ο Δήμαρχος της Ηλιούπολης απλώς φωτογραφήθηκε με τον κ. Σουφλιά και η Ηλιούπολη έχασε.


Κύριε Δήμαρχε,

Η «Δημοτική Αλλαγή» προτείνει :

1)    απαντήσεις από την ομάδα που κατάρτησε το σχεδιασμό του έργου σε όλα τα ερωτήματα που θέσαμε και θέτουν οι πολίτες.
2)    να προγραμματιστούν εντός του μηνός διαδικασίες δημόσιας διαβούλευσης με τους πολίτες σε πέντε (5) περιοχές : Αγ. Μαρίνα, Αγ. Κων/νος, Κάτω Ηλιούπολη, Κέντρο Ηλιούπολης, Αστυνομικά.
3)    συνεδρίαση ανοικτή του Δημοτικού Συμβουλίου που θα διατυπώσει την οριστική του πρόταση.

Κλίνοντας θέλω να τονίσω επιγραμματικά ότι η «Δημοτική Αλλαγή»

Λέει ναι :

1)    σε έργα πνοής, με σεβασμό στο περιβάλλον και τους ανθρώπους.
2)    στους αυτοκινητόδρομους που υπηρετούν τους πολίτες και όχι τα συμφέροντα των εταιρειών.
3)    στους νέους αυτοκινητόδρομους που σέβονται την ποιότητα του αέρα, την όχληση της γειτονιάς, την ανάσα των παιδιών μας.

Λέει όχι :

1)    στη διατήρηση της Λεωφόρου Κατεχάκη.
2)    στην περαιτέρω επιβάρυνση του περιβάλλοντος και της ποιότητας ζωής.
3)    στους μεγαλοεργολάβους που λημαίνονται τη ζωή και την τσέπη των πολιτών.


Πανταζόπουλος Δημήτριος
 επικεφαλής της ΔΟΜ
Τελευταία ανανέωση ( 14.03.09 )
 
< Προηγ.   Επόμ. >
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB