spacer.png, 0 kB
 cityofilioupolis.gr

Τελευταία Νέα


spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB

Αρχική arrow Ειδήσεις arrow Τελευταία arrow Ξεκίνησε η δημόσια διαβούλευση για τους Νέους Αυτοκινητόδρομους στο Δημοτικό Συμβούλιο
Ξεκίνησε η δημόσια διαβούλευση για τους Νέους Αυτοκινητόδρομους στο Δημοτικό Συμβούλιο PDF Εκτύπωση E-mail
  
10.03.09
dhmotiko_symboylio_ilioupolisΣτο δημοτικό συμβούλιο Ηλιούπολης την Πέμπτη 5 Μαρτίου 2008 έγινε μια πρώτη ενημέρωση σχετικά με το θέμα των νέων Αυτοκινητόδρομων. Στην εισήγησή του ο δήμαρχος Γιάννης Αναγνώστου παρουσίασε τα σχέδια και είπε "ότι έχει αποτραπεί ο αρχικός σχεδιασμός για τον κόμβο Ηλιούπολης στη Σοφοκλή Βενιζέλου με πολλές προσπάθειες και αγώνες όλων οι προτάσεις που υποβάλλονταν πάντοτε στο συμβούλιο για το καλύτερο σημείο δημιουργίας του κόμβου ήταν μεταξύ Ηλιούπολης Αργυρούπολης κάτι που γίνεται σήμερα πραγματικότητα" στη συνέχεια αναφέρθηκε στην περιβαλλοντική μελέτη λέγοντας  "στην υπάρχουσα μελέτη γίνεται η καλύτερη προστασία του Υμηττού που θα μπορούσε να γίνει γιατί ο δρόμος όλος σχεδόν είναι υπογειοποιημένος και σε όλος το μήκος της διαδρομής θα υπάρχει φύτευση " και ζήτησε "η κατασκευή να ξεκινήσει όσο το δυνατόν γρηγορότερα". Σαν επιπλέον παρέμβαση, ζήτησε να γίνει εμπλουτισμός με αυτόματο πότισμα των δέντρων που θα φυτευτούν γύρω από τον δρόμο.

Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο Γαβριήλ Αραμπατζής αντιδήμαρχος τεχνικής υπηρεσίας ο οποίος αναφέρθηκε στο κυκλοφοριακό πρόβλημα λέγοντας: " Η πληθυσμιακή αύξηση των περιοχών, η ραγδαία αύξηση του αριθμού των Ι.Χ. αυτοκινήτων και οι μεταβολές στις συνθήκες των μετακινήσεων από τα μεγάλα οδικά έργα που πραγματοποιήθηκαν, έχουν αλλάξει τον κυκλοφοριακό χάρτη της πρωτεύουσας» και ότι χρειάζονται αποτελεσματικές παρεμβάσεις για να αντιμετωπιστεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Στη συνέχεια αναφέρθηκε στη λεωφόρο Κατεχάκη χαρακτηριστικά είπε ότι: «είμαστε ο μοναδικός δήμος που περνά η Κατεχάκη  μέσα από τον αστικό ιστό και δεν περνά περιφερειακά» παρέθεσε στατιστικά στοιχεία λέγοντας ότι « σήμερα η Κατεχάκη σήμερα εξυπηρετεί πάνω από 80.000 οχήματα ημερησίως και από αυτά τα 60.000 έχουν κατεύθυνση τα Νότια προάστια Αργυρούπολη, Ελληνικό, Γλυφάδα, Βούλα, Βουλιαγμένη Βάρη.» και ότι «Περισσότεροι από 2.500 άνθρωποι έχουν σκοτωθεί ή τραυματιστεί σοβαρά στο αστικό δίκτυο της Αθήνας τα τελευταία πέντε χρόνια. Τα στοιχεία της Τροχαίας Αττικής αποκαλύπτουν πως το 2008 σκοτώθηκαν 363 άνθρωποι και τραυματίστηκαν 8.965 σε 1.470 τροχαία.» έκανε αναφορά στα μέσα μαζικής μεταφοράς και ειδικά στην επέκταση του μετρό προς τα Νότια Προάστια που αρχικά είχε σχεδιαστεί υπέργεια αλλά μετά από αγώνες έγινε υπόγεια χάραξη κάτι που ισχύει σήμερα και στη περιφερειακή. Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην κυκλοφοριακή μελέτη και κατέληξε λέγοντας ότι Η επέκταση της περιφερειακής θα μειώσει το πρόβλημα της υπερτοπικής κίνησης και θα πρέπει να έργο να ολοκληρωθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Στη συνέχεια ακολούθησε ενημέρωση από τον εκπρόσωπο του ΥΠΕΧΩΔΕ που κινήθηκε στα πλαίσια των επισήμων κειμένων (συνέντευξη Σουφλιά- Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων) και στη συνέχεια ακολούθησαν ερωτήσεις από τους συμπολίτες μας.

Σύμφωνα με την διαδικασία κατά τη διάρκεια της διαβούλευσης, κάθε ενδιαφερόμενος πολίτης, φορέας, μη κυβερνητική οργάνωση κ.λ.π. μπορούν να λάβουν γνώση του περιεχομένου της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Ηλιούπολης, και από την αρμόδια Υπηρεσία Περιβάλλοντος του ΥΠΕΧΩΔΕ (ΕΥΠΕ/ΥΠΕΧΩΔΕ Λ. Αλεξάνδρας 11, 114 73 Αθήνα) και να εκφράσουν τις απόψεις του γραπτώς.

Χάρτες - Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων

 

Τελευταία ανανέωση ( 10.03.09 )
 
< Προηγ.   Επόμ. >
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB