spacer.png, 0 kB
 cityofilioupolis.gr

Τελευταία Νέα


spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB

Αρχική arrow Ειδήσεις arrow Τελευταία arrow Θέματα για την οδική ασφάλεια συζήτησαν οι υπουργοί Εσωτερικών και Μεταφορών
Θέματα για την οδική ασφάλεια συζήτησαν οι υπουργοί Εσωτερικών και Μεταφορών PDF Εκτύπωση E-mail
  
24.04.08
Θέματα που αφορούν κυρίως την οδική ασφάλεια συζήτησαν ο υπουργός Εσωτερικών, Προκόπης Παυλόπουλος, με τον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, Κωστή Χατζηδάκη, κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχαν τη Μ.Τρίτη και στην οποία συμμετείχαν ο υφυπουργός Εσωτερικών, Π. Χηνοφώτης, και οι συναρμόδιοι γενικοί γραμματείς, Θ. Ανδρεουλάκος και Σ. Σιμόπουλος. Ο κ. Παυλόπουλος μετά τη συνάντηση δήλωσε ότι η συνεργασία μεταξύ των δύο υπουργείων έχει φέρει ορισμένα ορατά αποτελέσματα, ήδη, μέσα στο 2008 παρατηρείται σημαντικότατη μείωση και επισήμανε πως «πρέπει να προχωρήσουμε προς αυτή την κατεύθυνση».

Προανήγγειλε δε τροποποίηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, παρότι σχετικά πρόσφατος, λέγοντας ότι «δεν είμαστε δογματικοί. Οι νόμοι, όταν αλλάζουν γιατί πρέπει να αλλάξουν, βαίνουν προς τη σωστή κατεύθυνση. Όταν βρίσκουμε ελλείψεις ή όταν συναντάμε προβλήματα τα οποία πρέπει να λυθούν, τροποποιούμε το θεσμικό πλαίσιο. Έτσι συζητάμε για τα θέματα τα οποία αφορούν και στο πλαίσιο της τροποποίησης του ΚΟΚ την ευθύνη τους καθενός μας ως προς τις ζώνες ασφαλείας στα υπεραστικά μέσα μαζικής μεταφοράς ή το ζήτημα, παραδείγματος χάριν, της ευθύνης του ιδιοκτήτη όταν έχουμε ελλείψεις στα φορτηγά αυτοκίνητα δημόσιας χρήσης».


Ο κ. Παυλόπουλος στάθηκε στην έξοδο του Πάσχα, επισημαίνοντας ότι το υπουργείο έχει λάβει αυξημένα μέτρα από τις 18 Απριλίου έως τις 4 Μαΐου, ενώ κάλεσε τους οδηγούς να τηρήσουν τον κώδικα κυκλοφορίας.


Από την πλευρά του, ο κ.Χατζηδάκης τόνισε ότι η εφαρμογή του νέου ΚΟΚ έχει φέρει «εξαιρετικά θετικά αποτελέσματα», καθώς τα δυστυχήματα έχουν μειωθεί από τότε μέχρι σήμερα κατά 13%.



Για τις τροποποιήσεις, τις οποίες προανέφερε ο κ. Παυλόπουλος, σημείωσε ότι «θα είναι λίγες και στοχευμένες και θα έχουν ως σκοπό το να κάνουν τον Κώδικα ακόμη καλύτερο», φέρνοντας ως παράδειγμα ότι «οι επιβάτες των λεωφορείων ?πλην των αστικών? υποχρεούνται έτσι κι αλλιώς να φορούν ζώνη ασφαλείας, αλλά σε περίπτωση που γίνει έλεγχος και δεν την φορούν, θα έχουν ατομική, προσωπική ευθύνη. Μια αντίστοιχη τροποποίηση κάνουμε για τα επαγγελματικά αυτοκίνητα».



Πρόσθεσε δε ότι «στο πλαίσιο των συναρμοδιοτήτων μας κουβεντιάσαμε και για τον ΟΑΣΑ και για το αντίστοιχο πρόβλημα που υπάρχει στη Θεσσαλονίκη σε σχέση με την αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, την αναβάθμιση του συγκοινωνιακού έργου. Και υπάρχει δέσμευση από την πλευρά του υπουργείου Εσωτερικών ότι θα γίνει το καλύτερο δυνατό έτσι ώστε να βελτιώσουμε την καθημερινότητα των πολιτών πολύ περισσότερο καθώς ο αριθμός των Ι.Χ. αυξάνει εκρηκτικά από το 1996 έως το 2006 είχαμε υπερδιπλασιασμό στην Αθήνα, από το 1 εκατ. πήγαμε στα 2.150. 000 αυτοκίνητα και οι λεωφορειόδρομοι αποτελούν αναμφίβολα μια από τις απαντήσεις που πρέπει να δώσουμε για την προώθηση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς».
 
< Προηγ.   Επόμ. >
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB