spacer.png, 0 kB
 cityofilioupolis.gr

Τελευταία Νέα


spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB

Αρχική arrow Ειδήσεις arrow Τελευταία arrow Ημερίδα του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης για τη σημασία της ενιαίας τουριστικής προβολής
Ημερίδα του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης για τη σημασία της ενιαίας τουριστικής προβολής PDF Εκτύπωση E-mail
  
17.04.08
Ημερίδα αφιερωμένη στη νέα στρατηγική μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού πραγματοποίησε το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης στο πλαίσιο της ενημέρωσης της νομαρχιακής και τοπικής αυτοδιοίκησης για τη σημασία της ενιαίας τουριστικής προβολής.  Στην ομιλία του ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Σπύρος Ευσταθόπουλος στάθηκε στην ανάγκη συνεργασίας όλων των εμπλεκομένων προς την κατεύθυνση της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου. Είναι προς ωφελεία όλων, όπως είπε, η μεγέθυνση των τουριστικών μεγεθών της χώρας και ζήτησε από όλους να συνδέσουν τους επιμέρους τουριστικούς προορισμούς κάτω από την "ομπρέλα" της Ελλάδος.

Όπως τονίστηκε, μέχρι πρόσφατα η Ελλάδα προβαλλόταν ως κατεξοχήν προορισμός για ταξίδια που συνδυάζουν επίσκεψη σε αρχαιότητες και καλοκαιρινές διακοπές. Εν τούτοις, η θάλασσα και ο ήλιος έχουν πλέον μετατραπεί σε απλά εμπορεύσιμα αγαθά και νέοι ανταγωνιστές εμφανίστηκαν στο προσκήνιο, με αποτέλεσμα οι ταξιδιώτες σήμερα να αναζητούν εμπειρίες και όχι απλά κατανάλωση προϊόντων.

Κύριος στόχος του νέου στρατηγικού σχεδιασμού είναι να δημιουργήσει ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την τουριστική προσφορά της Ελλάδος, κατευθύνοντας τη μετατροπή των παρεχομένων προϊόντων και υπηρεσιών σε μοναδικές εμπειρίες.

Πλέον το έργο "Ανάπτυξη της Στρατηγικής Μάρκετινγκ και του Συστήματος Ταυτότητας του Ελληνικού Τουρισμού" εισήλθε στη φάση υλοποίησης και εφαρμογής, καλύπτοντας το πάγιο αίτημα των φορέων του τουρισμού για ολοκληρωμένη και τεχνοκρατική προσέγγιση στο σχεδιασμό των ενεργειών προβολής και προώθησης του εθνικού τουριστικού προϊόντος.
 
< Προηγ.   Επόμ. >
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB