spacer.png, 0 kB
 cityofilioupolis.gr

Τελευταία Νέα


spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB

Αρχική arrow Ειδήσεις arrow Τελευταία arrow "Μπαράζ" αιτήσεων στις περιφέρειες
"Μπαράζ" αιτήσεων στις περιφέρειες PDF Εκτύπωση E-mail
  
25.11.07
Χιλιάδες Ελληνίδες έχουν στραφεί τα τελευταία χρόνια στην επιχειρηματικότητα, μέσω και των προγραμμάτων του ΕΟΜΜΕΧ, με αποτέλεσμα οι περιφέρειες να αναζητούν έως και δεκαπλάσια κονδύλια, από τα προβλεπόμενα, για να ανταποκριθούν οικονομικά στο "μπαράζ" αιτήσεων ενίσχυσης.
Στο τελευταίο πρόγραμμα για την ενίσχυση της γυναικείας επιχειρηματικότητας, που "έκλεισε" -ως προς την υποβολή αιτήσεων- στις 5 Νοεμβρίου, υποβλήθηκαν συνολικά 15.000 αιτήσεις, απαιτούμενου προϋπολογισμού 350 εκατ. ευρώ, όπως επεσήμανε στη Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος του ΕΟΜΜΕΧ, Γεώργιος Σουφλιάς.

Οι περιφέρειες που συμμετείχαν (Θεσσαλίας, Δ.Μακεδονίας, Κ.Μακεδονίας, Αν.Μακεδονίας- Θράκης, Ηπείρου, Ιονίων, Στερεάς Ελλάδος, Αττικής, Βορείου και Νοτίου Αιγαίου), είχαν προϋπολογίσει κατά μέσο όρο κονδύλια 1,2 εκατ.-1,7 εκατ. ευρώ για τα συγκεκριμένα προγράμματα. 'Ομως, η "ζέση" των γυναικών υποψήφιων-επιχειρηματιών πιθανότατα θα αναγκάσει τις περιφέρειες να ανεβάσουν τον "πήχη".

Η Κ.Μακεδονία, π.χ, είχε να διαθέσει 1,7 εκατ. ευρώ, αν και για την ικανοποίηση των αιτήσεων που υποβλήθηκαν απαιτούνται περί τα 17 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τον κ.Σουφλιά.

---------------------------------------------------------------------------------

Ιντερνετ καφέ, μίνι μάρκετ και εταιρίες πληροφορικής ενδιαφέρονται να ιδρύσουν οι νέοι

---------------------------------------------------------------------------------

Στο μεταξύ, παραδοσιακές, αλλά και τεχνολογικού "αέρα" επιλογές, φαίνεται ότι κάνουν -ως προς την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας- οι Έλληνες και Ελληνίδες νέοι. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ), Μιχάλη Ζορπίδη, μεταξύ των 2.000 νέων, που ήρθαν σε επαφή με το επιμελητήριο την τελευταία διετία, αναζητώντας ενημέρωση για θέματα επιχειρηματικότητας, οι περισσότεροι ενδιαφέρονταν να ανοίξουν εμπορικά καταστήματα και μίνι μάρκετ, αλλά και να ιδρύσουν «Ιντερνετ καφέ» και εταιρίες πληροφορικής ή συντήρησης εξοπλισμού.

Κατά τον ίδιο, από την αρχή του 2007 μέχρι σήμερα, οι νέες επιχειρήσεις που ενεγράφησαν στα μητρώα του ΕΕΘ ήταν αυξημένες 5% σε σχέση με πέρυσι και προέρχονται από τους εξής χώρους: λιανεμπόριο, εστιατόρια, καφέ, μπαρ και λιγότερο κατασκευές ακινήτων και ασφάλειες. Οι επίδοξοι νέοι επιχειρηματίες μπορούν να αναζητούν περισσότερες πληροφορίες για τις υπάρχουσες δυνατότητες στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.youngbusiness.gr.

-------------------------------------------------------------------

Οκτάχρονοι ενδιαφέρονται να ιδρύσουν επιχειρήσεις

-------------------------------------------------------------------

Δραστήριοι ως προς την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας εμφανίζονται οι νέοι στις ΗΠΑ, με το "μικρόβιο" της επιχειρηματικότητας να αφυπνίζεται ακόμη και από την ηλικία των οκτώ ετών, όπως προκύπτει από έρευνα της Harris Interactive, σε δείγμα 2.438 ατόμων, που παρουσίασε ο Πιέρο Φορμίκα, κοσμήτορας της Διεθνούς Ακαδημίας Επιχειρηματικότητας και καθηγητής στο πανεπιστήμιο της Σουηδίας. Η έρευνα παρουσιάστηκε σε συνέδριο για τη νεανική επιχειρηματικότητα, που διοργανώνει το ΕΕΘ.

Με βάση την έρευνα, τέσσερις στους δέκα νέους στις ΗΠΑ, ηλικίας 8-21 ετών, ενδιαφέρονται να ξεκινήσουν μελλοντικά τη δική τους επιχείρηση, για τους εξής λόγους: για να αξιοποιήσουν τα ταλέντα και τις δεξιότητές τους (όπως δήλωσε το 92%), να χτίσουν κάτι για το μέλλον τους (89%), να "είναι αφεντικό του εαυτού τους» (87%), να δουν τις ιδέες τους να γίνονται πράξη (81%) και να κερδίσουν πολλά χρήματα (85%). Με βάση την ίδια έρευνα, το 63% των Αμερικανών νέων πιστεύει σθεναρά ότι, αν εργαστεί σκληρά, θα μπορέσει να αναπτύξει τη δική τους επιτυχημένη επιχείρηση. Ο κ.Φορμίκα παρουσίασε και τις προτάσεις του για την ίδρυση Επιχειρηματικής Θερμοκοιτίδας Χωρίς Σύνορα.
 
< Προηγ.   Επόμ. >
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB