spacer.png, 0 kB
 cityofilioupolis.gr

Τελευταία Νέα


spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB

Αρχική
Αρμοδιότητες που αναθέτει ο Δήμαρχος Ηλιούπολης στο Γενικό Γραμματέα του Δήμου PDF Εκτύπωση E-mail
  
14.01.12

Ο Δήμαρχος Ηλιούπολης αναθέτει στο Γενικό Γραμματέα τις παρακάτω ιδιότητες:

1.    Την ευθύνη της Διοίκησης των Υπηρεσιών του Δήμου σε συνεργασία με τον Δήμαρχο και την Εκτελεστική Επιτροπή. 2.    Μεριμνά για την επεξεργασία από τις αρμόδιες υπηρεσίες των θεμάτων που είναι προς συζήτηση ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής, της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και της Εκτελεστικής Επιτροπής, σύμφωνα με την ημερήσια διάταξη ή έχουν ήδη συζητηθεί σε αυτά, καθώς και να τα υποστηρίζει ενώπιον των ανωτέρω οργάνων, εφόσον κρίνεται απαραίτητο από τον Πρόεδρό τους.
3.    Παρακολουθεί τη διαδικασία εφαρμογής των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής, της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και της Εκτελεστικής Επιτροπής από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου.


4.    Συμμετέχει στις διαδικασίες κατάρτισης του Επιχειρησιακού Σχεδίου και των Ετησίων Προγραμμάτων Δράσης του Δήμου και παρακολουθεί την επίτευξη των περιοδικών στόχων και την υλοποίηση των αντίστοιχων προγραμμάτων, που αποφασίζονται από τα πολιτικά όργανα του Δήμου.
5.    Μεριμνά για την έγκαιρη ετοιμασία των περιοδικών απολογισμών δράσης του Δήμου, σύμφωνα προς τα αντίστοιχα προγράμματα, ή τις συγκεκριμένες αποφάσεις και ενημερώνει σχετικά την Εκτελεστική Επιτροπή.
6.    Οργανώνει κάθε νέα υπηρεσία που δημιουργείται στο Δήμο και μεριμνά για τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικής δράσης των υπηρεσιών του Δήμου.
7.    Παρακολουθεί τις δραστηριότητες των νομικών προσώπων του Δήμου και συνεργάζεται με τις διοικήσεις τους, ώστε να εξασφαλίζεται η εναρμόνιση των αποτελεσμάτων από την δραστηριοποίησή τους προς τους στόχους του Δήμου.
8.    Ελέγχει την εισερχόμενη αλληλογραφία του Δήμου.
9.    Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους για την υλοποίηση των πολιτικών αποφάσεων.
10.    Διεξάγει κάθε εργασία που του αναθέτει ο Δήμαρχος και που δεν συμπεριλαμβάνεται σε κάποια από τις ειδικές αρμοδιότητες των υπηρεσιών του Δήμου.
11.    Υπογράφει αποφάσεις για τη χορήγηση αδειών με ή χωρίς αποδοχές και τις μετακινήσεις εκτός έδρας στο εσωτερικό και στο εξωτερικό των υπαλλήλων του Δήμου.
12.    Υπογράφει διαβιβαστικά έγγραφα προς το Υπηρεσιακό Συμβούλιο για προαγωγές υπαλλήλων, επιλογή προϊσταμένων, ενστάσεις, διαθεσιμότητα, μετατάξεις και θέματα Ο.Ε.Υ. του Δήμου.
13.    Υπογράφει έγγραφα τα οποία απευθύνονται προς άλλες δημόσιες υπηρεσίες, Υπουργεία, Περιφέρεια, Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής, Ασφαλιστικά Ταμεία, καθώς και έγγραφα διοικητικής εκτέλεσης.
14.    Επίσης υπογράφει έγγραφα που αφορούν αποζημιώσεις προσωπικού με οποιαδήποτε σχέση εργασίας, καθώς και βαθμολογικές και μισθολογικές αλλαγές του προσωπικού.
Τελευταία ανανέωση ( 14.01.12 )
 
< Προηγ.   Επόμ. >
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB