Συμβουλές προς τους καταναλωτές για την περίοδο των εκπτώσεων |
|
|
|
|
03.08.07 |
Με αφορμή την έναρξη της περιόδου των θερινών εκπτώσεων, που θα διαρκέσουν έως τις 31 Αυγούστου 2007, το Υπουργείο Ανάπτυξης και η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή εφιστούν την προσοχή των καταναλωτών στον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούν τις αγορές τους.Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές θα πρέπει να έχουν υπόψη τους τα εξής:
- Αγοράζουμε με βάση τον οικογενειακό μας προγραμματισμό και έχοντας επί γνωση των οικονομικών μας δυνατοτήτων.
- Αποφεύγουμε την αλόγιστη χρήση πιστωτικών καρτών και καταναλωτικών δανείων.
- Ελέγχουμε προσεκτικά την ποιότητα των αγαθών που αγοράζουμε. Σε περίπτωση ελαττώματος έχουμε το δικαίωμα να ζητήσουμε αντικατάσταση ή επιστροφή του προϊόντος. Εξαιρούνται του δικαιώματος της αντικατάστασης ή επιστροφής προϊόντα στα οποία η προσφορά οφείλεται στο γεγονός ότι είναι ελαττωματικά, ή όταν έχει λάβει σχετική γνώση ο καταναλωτής (σήμανση, ενημέρωση κτλ).
- Συγκρίνουμε προσεκτικά τις τιμές και δεν παρασυρόμαστε από δήθεν υψηλά ποσοστά εκπτώσεων, ή από επιλεγμένα προϊόντα -«κράχτες».
- Ζητάμε πάντα απόδειξη για τη συναλλαγή που κάναμε.
- Ζητάμε η εγγύηση και οι οδηγίες χρήσης των αγαθών που αγοράζουμε να είναι στην ελληνική γλώσσα.
- Καταγγέλλουμε κάθε πρόβλημα που συναντάμε (πλασματική έκπτωση, ελαττωματικό προϊόν, κτλ) στην τηλεφωνική γραμμή 1520 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, η οποία λειτουργεί από τις 08:00 ως τις 22:00.
|