spacer.png, 0 kB
 cityofilioupolis.gr

Τελευταία Νέα


spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB

Αρχική arrow Τελευταία Νέα arrow Πιλοτικές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της πόλης
Πιλοτικές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της πόλης PDF Εκτύπωση E-mail
  
16.09.09

plateia_kykloforiakaΤο κυκλοφοριακό πρόβλημα του Δήμου Ηλιούπολης ιεραρχείται από τους Δημότες της Πόλης, σύμφωνα με όλες τις μετρήσεις, ως ένα από τα βασικότερα, αν όχι το βασικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα η Πόλη.
Δύο είναι οι βασικές πηγές του προβλήματος
1.      Η διαρκής αύξηση του αριθμού των οχημάτων τα οποία διέρχονται μέσα από την πόλη κατευθυνόμενα σε υπερτοπικούς προορισμούς. Η μέτρηση των κυκλοφοριακών φόρτων καταδεικνύει μια αύξηση 50% μεταξύ των ετών 2003 και 2009. Η αύξηση οφείλεται καθαρά σε υπερτοπική διαμπερή κυκλοφορία, δηλαδή οχήματα που χρησιμοποιούν το οδικό δίκτυο της πόλης με κατεύθυνση και προορισμό εκτός της Ηλιούπολης.
2.      Παρά την διαρκή αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου δεν είχε μέχρι στιγμής γίνει καμμία προσπάθεια οργάνωσης και ρύθμισης της αυξανόμενης κυκλοφορίας, ώστε αυτή να μη διαχέεται ελεύθερα και ανοργάνωτα σε ολόκληρο τον οικιστικό ιστό, προκαλώντας γενικό κυκλοφοριακό χάος και ανεξέλεγκτη ρύπανση και όχληση εις βάρος των κατοίκων της Πόλης.

Το Δημοτικό Συμβούλιο με την 355/2009 απόφασή του ενέκρινε την 16/08 κυκλοφοριακή μελέτη η οποία περιλαμβάνει σημειακές παρεμβάσεις και μέτρα ρύθμισης της κυκλοφορίας των οχημάτων στο κέντρο της Ηλιούπολης, γύρω από την πλατεία Εθνικής Αντίστασης.

Η μελέτη προβλέπει στάδιο πιλοτικής εφαρμογής των ρυθμίσεων, στην διάρκεια του οποίου αυτές θα αξιολογηθούν ως προς τα αποτελέσματά τους και θα υποστούν τις κατάλληλες διορθώσεις και προσαρμογές όπου αυτό κριθεί αναγκαίο.

Βασικοί άξονες των παρεμβάσεων στην φάση της πιλοτικής εφαρμογής είναι οι εξής:

1. Κατάργηση της κυκλικής πορείας πάνω στην πλατεία Εθνικής Αντίστασης. Τα οχήματα θα μπορούν να κινούνται μόνο σε δύο κυκλικά τμήματα της πλατείας.

  • Το πρώτο τμήμα θα έχει είσοδο από την οδό Ειρήνης και έξοδο στην οδό Σ.Βενιζέλου με κατεύθυνση προς την Κάτω Ηλιούπολη.
  • Το δεύτερο τμήμα θα έχει είσοδο από την οδό Ηρώων Πολυτεχνείου και έξοδο προς την Σ.Βενιζέλου με κατεύθυνση προς την Αγία Μαύρα.
  • Κυκλική Πορεία επί της πλατείας θα επιτρέπεται μόνο για τα λεωφορεία, των οποίων η κίνηση δεν μεταβάλλεται.

2. Καταργείται η πρόσβαση στην πλατεία από τα οχήματα που κινούνται επί της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου. Η κίνηση επί της Ε.Βενιζέλου επιτρέπεται μέχρι την συμβολή της οδού με την πλατεία Εθνικής Αντίστασης.

Συγκεκριμένα :

  • Το τμήμα της Ε.Βενιζέλου μεταξύ των πλατειών 28ης Οκτωβρίου και Εθνικής Αντίστασης παραμένει πλήρως λειτουργικό, εκτός από την δυνατότητα προσβασης από και προς την πλατεία Εθνικής Αντίστασης.
  • Το τμήμα της Ε.Βενιζέλου μεταξύ της Μαρίνου Αντύπα και της Αγιας Παρασκευής παραμένει πλήρως λειτουργικό. Αποκλείεται η κίνηση επί της οδού Ε.Βενιζέλου από και προς την πλατεία στο τμήμα μεταξύ πλατείας και Μ.Αντύπα.

3. Προβλέπονται μικρότερης σημασίας απαραίτητες ρυθμίσεις της κατεύθυνσης κυκλοφορίας των οχημάτων στις οδούς γύρω από την πλατεία Εθνικής Αντίστασης (πχ. Κανάρη, Μπουμπουλίνας κλπ) με στόχο την διευκόλυνση της τοπικής κυκλοφορίας.

Ολες οι προηγούμενες προβλεπόμενες παρεμβάσεις θα εφαρμοστούν πιλοτικά για περιορισμένο χρονικό διάστημα, στο πέρας του οποίου, μετά από δημόσιο διάλογο και αξιολόγηση, θα κριθούν οριστικά ως προς την συμβολή τους στον περιορισμό του κυκλοφοριακού προβλήματος στην υπό στόχευση περιοχή.

Στην περίπτωση που κριθούν αρνητικά θα αποσυρθούν. Ενώ αν κριθούν θετικά, θα διατηρηθούν και θα αποτελέσουν κατευθυντήριο άξονα για παρεμβάσεις και σε άλλες περιοχές της Ηλιούπολης.

 

Τελευταία ανανέωση ( 16.09.09 )
 
< Προηγ.   Επόμ. >
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB